Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432 / 2010...

Cuti am satu hari ni kiteorang tak ke mana2...sebabnye...aku keje...ala kat rumah jek pun...G and Leesya seronok bantai tido kat hall...aku jek yang ketek2 depan lappy sensorang...hehehe...bukan wat keje...tapi tengok FB, update blog, edit pic Leesya, browse pasal breastfeeding, milk booster, shopping...nak basuh baju, takut Leesya terbangun...sian dia selsema balik...semalam tido pun tak berape lena...

Sekarang dah 1 pm...nak masak pe pun tak tau lagi...tapi udang dah kuaqkan...nak masak sambal or sweet sour...rasanye baru jek masak last week...lagipun sambal cili lam peti ais tu dah habis...nak masak cili padi...cili kat depan rumah tu sket sangat...banyak anak pokok baru nak naik...erm...takde idealah...tengoklah jadi pe nanti, akan ku upload kat FB...

Sempena Maal Hijrah or Tahun Baru Islam ni...harapnye kiteorang sekeluarga aman bahagia, tabah dan cekal dalam menghadapi ape jua rintangan dan dugaan yang menjelma...dimurahkan rezeki dan harapnye datang dari sumber yang halal dan diberkati...dikurniakan kesihatan fizikal, emosi dan rohani yang baik...kami bersyukur sangat dengan penambahbaikan yang telah diberiNye selama ni...baik dari segi kerjaya, tempat tinggal, rezeki, kesihatan dan sebagainye...yang baik itu tentunye datang dariNye...dan yang buruk tu datang dari kite sendiri, umat manusia...sentiasalah beringat Hari Kiamat semakin hampir...semoga hari esok dan hari2 seterusnye menjadi lebih baik dari hari semalam...erm...dah lah tu...tak tau dah nak tulis pe...tak pandai nak bermadah2 ni...nak masak lak...lapo...:P

Updated
As of 4 pm, nilah dua lauk yang dimasak lunch tadi...udang masak sos tiram and kobis + bendi goreng...habiskan bendi 3 batang...so berlendir sket lauk tu...G lah tinggalkan 3 batang tu masa masak sambal bendi last week...lagipun sayang nak buang walaupun dah layu sket...

* Kobis goreng and udang masak sos tiram...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails