Thursday, January 20, 2011

Happy Thaipusam Day...

First of all, Happy Thaipusam Day for anyone yang celebrate...today kiteorang takde pape aktiviti...gigi tak sakit dah tapi rahang lak sakit...kesan cabut geraham semalam...huhuhu...bagus gak aku mintak 2 days MC semalam...kebetulan today cuti...rehat sakanlah aku direct 5 days include weekend...hahaha...tapi ngan de Leesya ni takde maknanye rehat tanpa wat pape...banyak jek agenda dia...nak ajak jalan tatih kejar meows lah...meniarap guling2 atas toto dari hujung ke hujunglah...main sembur air liur sampai basah baju...makan tangan and mainan sampai berjejeh2 air liur tu...

Lagipun semalam malam, Ayen (Pak Andak Leesya - adik G) datang...kononnye merajuk ngan budak2 bujang kat rumah dia kat Subang tu...ni sibuk nak cari rumah sewa lain lak...erm pape jelah...sekurang2nye Leesya ni de lah "kawan" baru...lepas G belikan lauk makan tengahari (gigi punye pasal, terpaksa makan sup2 jek 2,3 harini), dorang berdua kuaq pi touch up Wajaku...tinggallah Leesya and Mamanye kat rumah...kiteorang guling2 depan tv...sama2 tengok FB...main kejar2 meows...bahagia betul...

* Ni lah aktiviti Leesya harini...dah 2 kali dia tertido sambil tengok Mamanye main FB...alololo...ciannye...puting tu akan terkulai bile dia dah betul2 lena...tapi  mulut tu kadang2 menyonyot lagi...

 * Another aktiviti...baring sambil tengok meows main lompat2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails