Thursday, March 3, 2016

Day 2...

Hari kedua G kursus...ku masih di sini...dah duduk rumah orang, takkan lepak2 tak masak pulak kan...? ermmm...breakfast, atuk wan ni layan kerenah cucu2...beli bungkus nasi lemak, mee and mihun goreng...lunch time ku masak sup ayam basic je...ade potato and carrot sket...permintaan Reena semalam..bising aje nak sup...sup...Mak lak masak udang goreng kunyit and sambal telur rebus...petang, dorang membeli di pasar malam...ade satay, nasi impit, ayam goreng, rojak pecal...dinner, makan aje ape ade...

Dah 11.30pm, G masih tak balik2...ermmm...sepanjang harini, ku banyak berkubang je dalam bilik...kejap2 tertido depan lappy tapi budak2 yang asyik kuar masuk bilik, hempas main2 pintu, tak jugak tido...huhuhu...sudahnye Mama dia yang pening pala sebab tido2 ayam and banyak 'idle'...promote baju2 pun tak berapa jalan...mohon bertabahlah sampai Sabtu ye...nak settlekan transition keje baru pun tak boleh...

Sesekali ade Si Sally peneman setia...tido je kejenye...best gaknye bulu ditiup kipas...empuk pulak tu tido tas katil...


Sally...
Bobby...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails