Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Ayah 2010...

Erm...tak pasan pun Hari Ayah semalam...ni terpasan pun masa on the way pi keje pagi tadi...dengar radio dalam Afu...nape aku panggil Hari Ayah...? sebabnye...aku panggil "Ayah"...ayah mertua pun panggil "Ayah" gak...

Erm...besanya tak beli hadiah2 ni...aku lebih senang belanja makan besar...hahaha...besar mana...? ala macam dinner mewah2 1 family gitu...nasi kosong dengan ikan kerapu sweet sour, udang goreng tepung, daging masak merah, telur bistik / bungkus...makan ramai2 macam ni memang telah lama dipraktikkan...leh buat kiteorang lagi rapat, mesra, sangat seronok rebut2 makanan tu...pendek kata...makanan is more berharga dari hadiah...hahaha...tapi ayahku kat JB...bile nak belanja ni ek...?

Delay sketla...tunggu Lena balik dari Mesir mid Julai ni...pastu celebrate 3 birthday sekaligus...Kero (24/06), Ayah (04/07) and Lena (12/07)...yeah...aku belanja...lagipun hadiah paling berharga yang aku nak bagi sebenarnye tak siap lagi...hehehe...iaitu menjadikan ayahku seorang datuk...hahaha...baby, jangan makan banyak yek...nanti bam sangat susah mama...tumbuk mama hari2 pun takpe...mama suka...:)

Oh, G pun bakal menyambut Hari Ayah...Ayah ke Daddy ke Papa ni...? yang pastinya aku adalah...Mama...nanti kite decide...baby...baby nak panggil pe ek...?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails